NAK SIGN...GUEST BOOK

Wednesday, March 5, 2008

Huh...Free sikit

hem...hari ni baru la ada free ckit. alhamdulillah. tadi pun aku masih ade mase suka2 n sembang ngan memember. hopefully hari seterusnya pn aku xla tension sangat. aku nyer thesist tengok cik linda tgk2 kot. harap okay. than esok plan nak g Titi Hayun. umah member. nak jenjalan ckit. ilangkan tension.
MangsaMotor dengar citer dah lari kemana tah. merajuk ngan itik...tapi satu je aku sesal, dia kata aku "habis manis sepah dibuang" sunggunh kurang hajau. padahal dia...hadiah aku pun dia tolong. dia tak tau susah payah aku cari duit nak beli menatang tu. maklumla hadiah tak seberapa kan. sapa la nak terima.
Aku mahu hidup yang bahagia...tuhan pasti siapkan jalan untuk semua ni.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !