NAK SIGN...GUEST BOOK

Friday, March 14, 2008

Wireless dak okey...

gembiranya aku bila wless dah okey. aku nak wat keje n cari bahan pn senang ckit. al maklumlah tengah wat thesist, n selalu kena basuh je skrg ni. bersih gitu...aku basuh baju pn xbersih cam gini. hu2. kenkadang tension gak. ni la cara aku nak ilangkan ckit tension. tulis blog. hu2.
Than skrg ni aku rasa makin minat ngan bidang social work ni. tadi je bagi aku g tlg student phd usm merangkap lecturer uum wat penyelidikan kat perlis. best siottttttt....itik pn join gak.
Itik...aku rasa sangat dia la kawan aku. dia ada time aku susah. dia selalu teman aku kat lib walaupun kejap, dia tlg type questionaire kat aku. sooooooooooooo touching. hopefully persahabatan ini selamanya. tuhan aku mohon untuk itu.amin
thesist...oh thesist...aku akan teruskan. aku perlu teruskan. aku kuat untuk ini.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !