NAK SIGN...GUEST BOOK

Sunday, March 23, 2008

Bengkel ABOBE PHOTOSHOP

Bengkel ADOBE photoshop yang aku rancangkan hampir berjaya. Alhamdulillah...Hopefully ramai yang join. ni sume atas kesedaran nak ajar budak coz aku je. hum
Ya ALLAH. mohon ramai yang hadir. kalau tak sia2 jugak usaha aku mendapatkan lab fakulti ni. hum.
Langkah pertama aku cari lab. Alhamdulillah dah dapat. Than aku cari tutorial yang patut untuk member2 wat rujukan nanti. Aku terpikir mungkin better ajak Itik sebagi pembantu nanti.
Banyak jugak tutorial baru yang aku dapat.Than untuk pengajaran aku bukan yang dalam tutorial ni kot. aku pun banyak belajo benda baru dari menatang ni.
Itik baru je sampai..berpeluh tambah kelam kabut..mintak installer k-lite codec kat aku. xsampai ati lagi aku nak gitau nak mintak tolong dia gak untuk bengkel ni. nanti r dalam kelas kemiskinan nanti kan..kan..kan..

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !