NAK SIGN...GUEST BOOK

Friday, March 21, 2008

Perlis Darul Sunnah

Hari ni macam semalam...ke Perlis lagi. inilah rutin aku n itik setiap ada cuti n kelapangan. duk tolong lecturer wat penyelidikan. aku pk banyak gak kebaikan dia. leh tambah pengalaman. sambil2 tu leh gak cover poket mana yang bocor kan. macam biasa la letih. tapi hidup ni kan sekali, takde life la kalo xbz.xbest la kalo mandom je kan. Tadi col melati jap. rupanya dia dah sampai dah pn ke bumi jelapang padi ni. aku dah mula rasa bahana memakai celcom. sume orang cam berat je nak mesej aku. datuk perasan tak pernah balas mesej, apatah lagi antar mesej semenjak aku berubah ke celcom ni. melati pn tak mesej aku sangat dah. takpelah hak diorang. memang mahal pn kalo mesej ke celcom ni. aku paham. n aku tak menyesal pakai celcom. tapi aku lebih suka col semenjak guna celcom ni. ini la jugak alasan utama aku bertukar ke celcom...ish...celcom...celcom..celcom...citer lain la.
Bawang Merah...semalam aku mintak tlg dia servis motor.coz xsempat..tersangat bx rasanya aku 6 7 8 menjak ni. ahaks. tq BM. kalo tak entah la, xberservizz la agaknya motor kesygan ku itu. arini...pastu tukar cell batery mother board, takleh idup la plak my pc. sengal tol. jenuh tungu. tension pn ade. walaupun pc tu nampak buruk dah. tapi...itulah harta yang aku sayang. titik peluh kerja banci tuu...hopefully akan okay.
PinkyGirl nampaknya macam ade masalah.aku mesej pn balas nak tak nak je. biarla masing2 ade masalah masing2.masing2 bz sekarang ni..hum...
Rumate Mist3...nampaknya macam marah giler kat aku. diam je bile aku masuk bilik...maybe sebab malam tu...n mungkin jugak sebab aku ajak awek ala2 die tu balik kg. tu pun hal keje je. aku ajak dia tak nak. dah tu. aku ke yang bersalah. xbest r cam gini. aku nak masuk bilik die pn tak selesa skrg ni. cawan la die ni.
Rumate aku...nampaknya kitorg macam biasa..serasi bersama la. aku bawak harum manis dari perlis semalam pn dia nampak thanxful n hepy.
Aritu jumpa su ksn..hum best lepak2 ngan dak graduasi ni. nampak sinar gembira d muka. hu2....macam tulah agaknya aku nanti. amin...
My thesist...Alhamdulillah setakat ni berjalan ngan baik. terharu gak aritu...g jmpa 2 2 penyelia. gembira n tak kena basuh macam selalu. hopefully mendatang pn lebih kurang macam ni. InsyALLAH malam ni siapkan questionaire sume..than dah approve leh la edar. terharu...hu2..
exam...tak lama dah lagi. last exam dijadualkan 9 mei..leh la rehat2 dulu. lega.
Haa...praktikum...mintak2 pada tuhan hope dapat seperti yang aku mintak...nak sangat...aku lagi suka sesuatu yang dah pasti. hum...
hu sejuknya ujan2 ni...

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !