NAK SIGN...GUEST BOOK

Saturday, March 22, 2008

Dinner Social Work

TAK SETUJUUUUU....cukup aku tak setuju tema diner kali ni. smart n profesional...korporat gak tu. nama je tukar ckit. sengal...mesti cam g kuliah jewk. tapi nak wat macam mana kan. benda dah jadik...hu2
Uhuk...dah nak settle urusan ngan photobiz...hopefully komisyen dapat banyak r ckit. leh gak aku cover perbelanjaan yang dah tak berape minggu je lagi ni. ahaks...
Alhamdulillah. utang2 dah settle...Gee anto duit ngan tak semena2 pas dengar aku banyak berutang...thanx a lot. aku akan kenang jasa korang...my lovely family
Pn Asma tak dapat dihubungi...kat bilik pn takde..uhu...nak submit questionaire pn xleh..uhu...
Bawang Merah...baru tadi aku bagi duit mizan pesan kat dia.
Baru jap tadi kenal ngan sorang minah indon...best tu...tapi siap mintak nak salam la palk...sambut jelah kan. best kenal. dia dengar lagu dewa best kat radio.than nak. ingat aku yang pasang.tapi rupa2nya radio.aku tolong dload.begitulah kisahnya perkenalan kami.hu2.dramatis dowh.dia bagi add fs die.hum..
itulah kisahku hari ini...
hum...tadi baru aku cite kan memember.aku nak wat kelas adobe photoshop.khas untuk kengkawan aku socialwork...dialu-alukan.hopefully menjadi gitu.hum...moga Allah perkenan n makbulkan niat baik aku ni.hum

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !