NAK SIGN...GUEST BOOK

Tuesday, March 11, 2008

Perpustakaan Sultanah Bahiyah

Aku skrg di PSB, perpustakaan sultanah bahiyah UUM. Kalau dulu ini la tempat yang lawati, sekarang tempat ni dah macam rumah kedua bila ade shj mase luang. thesist yang aku buat dah letakkan aku sebagai pengunjung setia psb ni. nanti bila aku dah graduation mesti aku selalu ingat tempat yang aku duk lepak ni, mesti rindu nak duk kat cni lagi.
Kadang-kadang boring jugak duduk mengkaji sorang-sorang kat cni. tadi aje aku ajak 2 3 orang dtg temankan aku. masing2 bz. tapi dlm sibuk2 itik sempat juga jenguk aku kat cni. than balak munirah katak ijo panggil pulak. dia g r selamatkan member yang sangkut kat kangar tu.
hum...harap2 japg datuk perasan yang janji nak join aku td datang la nak nya.
aku sambung thesist balik...

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !