NAK SIGN...GUEST BOOK

Tuesday, March 11, 2008

Masalah Orang Masalah Aku

Macam ni la hidup aku. kadang-kadang rasa macam aku ni kaunselor lak. ade je yang ngadu masalah kat aku. tengah lena2 tido, ade lak yang call...pastu nangis teresak-esak lak tu.bunyi hingus pn ade.eeee...kik2. pastu pagi2 aku tengah kalut2 nak breakfast ade gak yang nangis2 col sambil bunyi cendolnya disedut2...ilang selera aku makan. huh..
Tapi tak ape la, at least aku dah leh praktis intervention skill aku kan. he2.
Semalam hari ni n mungkin seminggu ni... panas...panas...bahang election masih terasa. wpun sebenarnya aku tak balik mengundi tapi aku tetap ade semangat nak cakap pasal ni. coz ni pasal mase depan kite n anak cucu kita. aku xkesah sape pn yang perintah tapi at least biar la yang menjamin mase depan, n of coz aku suka anak melayu yang perintah. Perak pn dah diperintah pas, okay gak...nak tengok bayu pemerintahan baru ni macam mana lak. Tapi sian gak Tajol Rosli nangis xingat.hu2
Hidup aku lak sekarang ni dibzkan ngan photobiz...tak pa la aku leh gak release tension yang kengkadang datang ni kan. Tukar no baru. baru je aku tambah lagi satu nombor.celcom. hopefully pas ni takde r lagi cross line yang mengganggu. sengallllllllllllllll...
Thesist on progress...alhamdulillah. ari ni jmpa penyelia. nak dengar ape nak kata. hopefully semuanya okay.aku kena teruskan perjuangan ni.aku kena teruskan masalah yang dicari ni. moga tuhan tunjukkan jalan. moga tuhan permudahkan langkah.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !