NAK SIGN...GUEST BOOK

Monday, March 17, 2008

EkUUM

Teringan punya pasal...semalam aku g gak ekspo konvo..walaupn kelam kabut ckit kan..yela sekali sekala kena r release tension gak kan. pastu balik tengah malam lak tu...jumpa pinkygirl jap hantar helmet than sembang2 jap. terubat gak la rindu aku pada membe2 sume.
itik bawak membe die lepak bilik. best gak r sembang ngan diorang.
G pulak hea tadi..ade ke patut tutup.alasan? sibuk ngan expo konvo..punya belambak staff...takde satu ke yang boleh jaga kaunter.huh...tension.
Tengok thesist cik Akmarina tadi..dapat gak r tambah2 ide aku.
Badan ni terus sakit2...sendi yang lari ni semakin membebankan aku.hopefully tuhan sembuhkan juga akhirnya. jauh lagi perjalanan idup aku ni.
Family angkat itik datang uum, bestnya die. walaupun kelam kabut. kejar2 gak die g lepak ngan diorang kat padang besar.uhu. terharu

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !