NAK SIGN...GUEST BOOK

Thursday, March 20, 2008

HEA....hum

huh...duduk aku lepak2 sambil dengar2 suara mamat2 indon kat depan pejabat kachi ni. ingat aku bila berurusan ngan HEA..ade ke mamat n minah2 indon ni tanya aku aritu. depa ingat aku ni pegawai HEA. ader ke patut, nampak tua sangat ke aku ni. than yang agak meletihkan aku. birokrasi n bahasa sesetengah pegawai HEA. tension beb...than paling sengal biasanya yang jaga kaunter. tapi 2 3 orang ja. bukan semua. tapi pandai2 la aku bawak diri hadapi semua ni. tapi hakikatnya aku paling benci prosedur2 yang banyak ni. birokrasi sungguh.
Hari ni...g pulak ke simpang empat perlis, buat penyelidikan lagi. bagi aku ni la masa cari pengalamn. cari pengajaran, cari pemandangan baru untuk masa depan. hopefully...hari2 mendatang disinari cahaya yang cerah.
Duduk2 saja...mendonlod lagu nada murni.best tu...semalam jumpa bawang merah.sembang ckit sambil tunaikan janji.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !