NAK SIGN...GUEST BOOK

Saturday, February 23, 2008

PhotoBiz... Thesist...

Hari2 bz bermula dalam hidup aku. skrg tengah bz ngan thesist, pulak lagi aku n kengkawan join photobiz apprentize challange. hu2...cam gini la nak jadi uasahawan. tadi jumpa Asda LKS kat Gutrie sembang pasal biz lagi.
Hum...BawangMerah senyap tanpa berita. Kelmarin pulak besday MangsaMotor, aku tak wish sebab aku segan xde modal nak bagi hadiah. uhu... dia pun mencuka je 2 3 ari dulu. entahlah, macam kejam pn ade, besday aku dia sambut grand2, takpe...aku tengah usahakan hadiah dia.
Aku ngan TanSriPerasan nampaknya makin rapat balik, okay... aku selesa n tenang ade membe yang memahami macam dia. Hopefully hub aku n family dia berkekalan. Amin. aku n dia gak..

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !