NAK SIGN...GUEST BOOK

Saturday, February 16, 2008

BawangMerah

BawangMerah...itulah namanya. nama yang cukup aku kenal, hampir 3 tahun lamanya. peelnya, lakunya, tawanya, lagaknya telah terpahat dalam sanubari ini. xpnah dia berubah. berubah untuk dirinya sendiri, orang lain ataupun untuk aku. xpernah. lihat saja, setiap kali selepas membaca blog ini ada saja sungutan yang dikirim melalui mesej. bukankah itu juga satu KOMEN??

Aku makin tabah melalui hari2 ini. Aku rasa ramai kengkawan yang sudah perasan kesengsaraan yang aku tangung. Walaupun aku sorok sedalam mungkin aib ini. Aku pegang janjiku.

Tadi seronoknya aku berkonvoi dengan kawan2 baru ke rumah prof Hamzah. Hari ini majlis perkahwinan anak sulongnya di Jitra.

Spagetti Bolognese mula menjadi diet utama aku. tapi tadi aku tambah satu lagi menu, baked beans. sungguh membuka selera aku. mungkin aku lebih selesa dengan makanan barat agaknya.

Aku mohon pada Tuhan agar aku berjaya mengharung apa jua masalah dengan cara terbaik. aku redha apa yang terjadi. Aku moho jua akan jalan hadapanku ini semakin terang dan terus terang. Amin.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !