NAK SIGN...GUEST BOOK

Wednesday, February 13, 2008

Shiro Dah Balik

Hari ni pagi2, tetiba aku rasa macam ader orang ceroboh masuk bilik aku. Aku tengah tido pun rasa tak tenang bila ader bunyi orang geledah barang. Aku dah la xsedap badan, sampai kelas Dr.Fuziah pn terlepas. Tengok punya tengok rupanya rumate aku Shiro yang balik. Aku penyamun lala dah aku terajang. Tambah2 kalo dia sentuh ataupun jentik jek laptop baru kesayangan aku ni. Pendek kata aku sayang gila r laptop ni. Hampir setiap hari aku usung ke hulu ke hilir. Sampaikan Shiro pn tegur yang aku xberenggang dari laptop aku tu. Sayang la katakan.

Hari ni aku ajak PinkyJune lunch sama. Kitorg lunch kat kolej dia. Aku mula dah makan nasi balik. Tapi aku pikir kena r minum teh orang kampung tu balik ni. Banyak gak aku makan tadi sebenarnya.

Alhamdulillah stiker motor yang aku mohon dah dapat. Walaupun guna nama orang lain, Melati. Tq my prend. Melati kawan satu course yang agak baik ngan aku. Dia pun dah g umah aku. Nampak cam rapat je dia ngan mak aku. Sampai kadang-kadang aku tengok pn naik jealous dibuatnya. Melati oh melati...itulah melati. macam lagu nyanyian penyanyi favourite mak aku, Dhalan Zainudin.

Aku terserempak ngan BawangMerah time nak g makan ngan PinkyJune tadi. Dia jalan sorang2 g kuliah. Hum... mesej aku marah lak aku xbgtau yang duit praktikal dah masuk.papalah BawangMerah. Aku memang bz ckit tadi. Habis je makan ngan PinkyJune terus aku g bank islam deposit duit stiker. Than g ambik gambar plak. huh.
Aku semakin matang melalui hari. Tapi yang pasti hari ini xkan pernah sama seperti hari esok.


No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !