NAK SIGN...GUEST BOOK

Friday, February 15, 2008

Jumaat Ini

MangsaMotor yang dah balik sedikit memberi membangkitkan kemarahan aku. Perkara 1 yang aku xsuka adalah orang tidak menghormati privasi aku. ke2 orang pinjam brg2 aku tanpa bagitau. ke3 adalah orang yang xreti jaga barang aku. kamus aku dipinjam tanpa mintak, lampau hadiah kak su dialih tanpa letak balik tempat asal. kamus yang dipinjam dibiar bersepah merata sehingga air kopi tumpah kat atas dia. sangat menggeramkan.

Ramai mengadu xdapat stiker, memaki pengetua atas semua yang berlaku. memang xpatut pn, dalam ramai2 yang mintak stiker, cuma 49 orang yang dapat termasuk kereta n motor. sungguh gila. Alhamdulillah berkat pertolongan Melati n kebijaksanaan aku mengatur strategi. Aku dapat stiker. Hopefully semua berjalan lancar, semangat aku nak belajar pn nampaknya dah datang balik. harap2 akan terus membara

TanSriPerasan balik kg tanpa bagitau aku. xpe...tapi aku cukup terkilan bila dia memberi alasan mengantuk untuk asscord aku ke pku. walhal semalamnya dah deal. bukan mengungkit tapi kenangkan balik dulu, dua kali aku temankan dia ke pku pagi2 buta kerana sakit gigi. hum, entahlah. mungkin aku xde hak untuk dijaga hati kot. dia pn xdapat stiker, walau aku ada cara nya untuk tolong tapi nampaknya macam tawar j ati aku ni. tengoklah dulu. aku hargai persahabatan dia selama ini.

hidup ini terus berlari. bakal meninggal pergi siapa sahaja yang xmampu mengejar !

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !