NAK SIGN...GUEST BOOK

Sunday, February 17, 2008

BUkan Sibuk

Hari ni bukan hari sibuk bagi aku. tapi buat2 sibuk jela. tenet yang lembab tahap gaban bukan style aku r. aku sangup g bayar kat kone untuk sume ni. Apa khabar agaknya BawangMerah. Adalah itu keputusan tepat bagi dia dan aku. hum...

Thesist...hum masih belum bersentuh utk sem ni. Cik Linda, eh Pn Linda daa. mesti baran dengan aku yang dah lama xjmpa dia. entahlah. hopefully aku akan mulakan tak lama lagi.

xment. Tadi baru je jumpa mam. discuss pasal xment group yang still xwat lagi. insyAllah aku akan siapkan secepat yang mungkin.

Kawan2 yang lain entah kemana. senyap je semuanya. skrg kan musin bz. cuma berteman rumate yang setias. menjaga pemakanan aku skrg. prihatin. sungguh terharu. semalam dia belikan aku mee guar. best gak

TanSriPerasan...aku nampak moto dia tadi. hum...rindu plak aku nak jumpa ngan member aku yang sorang tu.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !