NAK SIGN...GUEST BOOK

Friday, February 15, 2008

KFC

Balik je tadi aku terus ke bilik Myst3, kelam kabut aku sebab dia kata ada emergency. Rupa2nya ajak makan kfc je. tapi aku sedikit terharu kerana terasa di hargai. bak kata prof Hamzah rasa macam ada sence of belonging jek. hu2. tq my prend

Than terpandang roti arab di kolej mas, aku mula teringat kenangan dulu. tak tahan aku terus blah.

Mungkin slah lidah merasa atau keadaan merubah segala. Kfc aku makan sume rasa masin. cheese wedges sampai la ke ayamnya. masin... mungkin semasin hidup yang sedang aku lalui skrg.

Shiro, selalu tanya aku sakit ape. biarlah segala jadi rahsia. tuhan maha segalanya, maha tahu, maha mengerti jua maha mengatur.

Mungkin berubah selera ataupn berubah angin. aku xkuasa makan nasi lagi. spageti yang dulunya aku selalu makan bersama dengan BawangMerah mula jadi makan yang kau minat tahap gaban sekarang ni. Sedap siot.

Hutan sintok, KIC, roti arab, sandwich, spageti semuanya kenangan indah dalam hidup aku.

Sem ini sem akhir. sem yang bawak banyak perubahan, berubahnya suasana seperti berubahnya haluan hidupku. tuhan maha tahu.

Esok...rasa takut untuk menyambut hari esok. hari ini suadah tidak tertanggung.bagaimana pula hari esok???

BawangMerah, kalau kau masih setia membaca blog ini. aku harap kejauhan yang aku cipta mampu membuat kau lupakan segalanya secara beransur. bukan aku xsudi untuk jadi sediakala, tapi aku xmampu. Aku terlalu menyayangimu. Aku masih mencari apa dosa yang aku lakukan hinngga aku ditimpa ujian sebegini besar. Tuhan...

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !