NAK SIGN...GUEST BOOK

Tuesday, February 12, 2008

Peningnya aku...

Hari ni 12 febuari 2008...mungkin semua orang tau tarikh ni. tapi aku hampir2 sudah xkenal hari. sangat2 genting macam ni, walaupun xselalu aku jmpa, tapi aku percaya ianya satu proses membina kematangan hidup. mungkin 2 3 hari ni aku akan murung begini. semalam aku tido dalam jam 4. Masih boleh mengucap Alhadulillah, sebabnya kelamarin menjengah pukul 5 pun aku masih terkebil2.

Kadang2 aku terfikir, bodohkah aku xmencari bakal teman hidup di universiti. hanya kerana dia, seorang kawan yang paling aku sayang aku buat semua ini. pernahkah dia tau hati ini. betapa aku sayang pada dia. sayang yang teramat sangat. mungkin ada yang kata cinta aku cinta yang gila...sebab aku xmau declair dan xmau juga untuk digelar pasangan couple. mungkin gila ini bukan aku sorang yang punya.

kisah yang aku ingin kongsi, soal hati ini. aku xsanggup ikat apa hubngan dengannya kerana aku pikirkan aku tak mau putus. sungguh fobia aku mendengar kata2 setiap pertemuan mesti ada perpisahan. takut aku mendengar setiap ikatan satu masa pasti akan putus. apapun inilah aku..

moga aku akan terus tabah. sahabat, semalam saja baru kau berterus terang. tindakan kau yang terlalu jauh dari capaian akal aku yang gila ini...membuatkan hati aku jatuh berderai. gelap sungguh dunia aku rasakan kala ini. apapun, aku mohon tuhan tunjukkan jalan bahagia dan terbaik bagi hidupku...

I'll be your friend forever...don't forget...

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !