NAK SIGN...GUEST BOOK

Wednesday, June 11, 2008

Praktikum BTN

Sekarang dah masuk lebih dua miggu r aku praktikum di BT Penang ni. Best r gak. pegi kem...keje ofis. pasni destinasinya Kem BTN Ulu Kenas, ala2 balik kampung la aku nampaknya. Hopefully i got something here.


Duduk kat umah Itik best A layanan. tapi tu la yang buat aku kurang selesa. duk saja plak tu.than mak dia baik sangat. hu2 terharu. tiap2 pagi buat breakfast utuk aku n Itik.


melati sekarag dah ada blog gak. mawar berduri tu dia plak praktikum kat JB.Staf2 kat cni ok r gak.kabilah ckit2 tu biasa r kat opis.


Huk...log praktikum satu titik pn tak tulis lagi. hope dalam masa terdekat datag r mood aku nak tulis.malas tol nak bawak g keje.


hum...result exam!!! nampak maca ok. rata2 A ngan B je. tapi biasa r, panas tak selalunya terik. kadang2 mendung. jatuh r plak PMK aku. jadi 3.04. harap2 pas campur ngan praktikum bleh r naik ckit. Alhamdulillah thesist yang aku usahakan selama ni bleh dapat B-. macam yang aku jangkakan.aku tak harap lebih2 pn.takut kecewa. ahaks.


laa gak tak tulis blog ni, sampai kekok aku apa nak cite pn xtau.Bawang Merah...hope ko berjaya untuk hari2 mendatang.aku doakan.Ko kawan terbaikku di UUM.cuma aku kadag2 payah mengerti. Melati..ko bawak something dalam hidup aku d kampus.TQ sooooooooooooooo much.than Itik..ko tema yang selalu buat aku nak marah. tapi sejati..ahaks. : p

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !