NAK SIGN...GUEST BOOK

Saturday, June 14, 2008

Ulu Kenas, Kuala Kangsar


Kalau dulu selalu lepak2 di Kem Kaki Bukit, Perlis je....skrg tibalah mase untuk berbakti di tem sendiri pulak, minggu ni aku mula bertugas di kem Ulu Kenas, Kuala Kangsar pulak. Ala2...belut balik ke lumpur la. tak pun sirih pulang ke gagang, bukan gagang telpon tau.

Baru je petang tadi aku n family memandi kat Lata Ulu Kenas ni...best gak. adik aku Ayu ada sekali. lama dah x lepak ngan die camtu... maklum la dah berlaki. sekarang Ayu dah berisi balik. aku tumpang hepi. NUrul, anak buah aku yang sulong pun ade skali..memang best.

Aku n Itik...kali ni bertugas kat kem ni ala2 jadi jurulatih la, coz xcukup 2 orang jurulatih.dengar2 dapat baju.ahaks, memang best.Hopefully aku jadik best. maybe ni platform keje untuk mase depan. Tapi ade plan sendiri, harap2 menjadi r.

Tadi, member aku yang duk KL tu ade mesej. ade problem katanya. hum aku turut simpati. Time2 macam gini, ngah bz ngan praktikum plak die d masalah. kalau aku pun tension.Aku arap dia akan banyak sabar. hum..

Okay...selamat berkhidmat di Kem ULu KEnas.. : )

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !