NAK SIGN...GUEST BOOK

Tuesday, June 17, 2008

PAGI YANG SERAM

Huh...sekali bila dah kena kacau ngan makhluk tuhan yang kita taknampak seram gak ye...ayahai.
Malam semalam memang penat wat keje, ngan tension orang suka mengarah lagi. Kita nak ringankan beban dia. kita pulak kene kondem. Macam orang b*doh je dibuatnya. macam r pandai sangat. Menyampah aku.
hah..kemana dah ku ni. balik pada cite tu balik..dalam dok seronok2 tengok video2 kat youtube ngan pak Usop, pak Usop nak la plak tengok budak uum kena rasuk. layan r. tup2 dalam kul 2 lebih baru r bis keje. aku yang pening plan malas r nak kuar ikut diorang g makan Mn tengok bola, France vs Italy.
Xsampai je 5 minit diorang kuar dari opis...ada r something happen. pintu dalam opis yang elok2 je sebelum tu bunyi r plak. menyirap darah aku...terkezut.
huk...seram r plak nak cite, coz aku kat tempat yang jadi semalam.uhu..
nanti sambung rasa xsyok plak.takpelah...kalo ade makhluk lain yang tengah tengok aku tulis blog ni, harap dok diam je ye. aku nak simpan kisah hidup aku je..okayyyyyyyyyyy...
ha.. sambung lagi, pastu aku bangun ar duduk, sebelum tu aku baring...yela penat kan. aku tengok je. duduk2, dia bunyi lagi r plak...aku syak something tapi xconfirm, than aku baca ayat kursi aku hembus. On d spot dia wat bunyi lagi kuat..."Kreeeeeeeeeek" huh, tergamam aku. aku tengking, than diam. aku diam, dia bunyi lagi. slow je...
aku xsedap ati, aku kuar..berdiri depan pintu tengok apa nak jadi. aku baca lak lagi skali ayat kursi than hembus. Dia bunyi lagi...kuat macam tadi, tapi dua kali (bunyi macam orang tolak tarik pintu). Kreeek, krooooooook...hah..tak seram ko? aku tension aku tengking. ader respon la plak. dia wat bunyi skali lagi tapi slow. terus je aku yang sambil bebel sorang2 jalan balik g bilik...sampaikan laptop n hp pun aku tinggal je.
ader lak lagi diorang, aku terus g ikut diorang makan.

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !