NAK SIGN...GUEST BOOK

Tuesday, June 17, 2008

Menyampah bila orang suka 'act'


Memang tension n geram kan ada orang yang suka tunjuk lagak depan orang. Mengarah orang sana sini, tunjuk itu ini...macam la kita ni xreti sangat. memang sakit ati r. tapi sabar jela. kalau bercakap tu bukan main, macam dia yang paling pandai, dia paling hebat. blah r woi. xdenya ko bleh naik pangkat ke ape kalo mengampu cam tu. Tuhan pn xrestu. kalau sembang bukan main manis, tapi bila depan orang atas kita dia 'drop'. Bukan setakat tu, member kita pun die kondem depan2..hai...kecik je aku tengok ko. Hope tuhan tunjukkan something. Aku kalo tak suka aku akan diam. Tu aku xsuka sangat r tu. Kalo aku menjawab ke ape tu, tu maknanya aku masih boleh sabar lagi r.




Sos tomato

No comments:

Post a Comment

Komen la kalau berani..komen !