NAK SIGN...GUEST BOOK

Friday, August 8, 2008

My Name is ' Sos Tomato' (St)

Assalamualaikum semua...
Buat pegunjung2 setia blog ni, terima kasih banyak2 aku ucapkan. Hopefully korang terus menyokong kewujudan blog ni.
Hari ni aku nak bercerita sikit pasal aku, pasal sos tomato mende2 yang berkaitan akulah.
Sos Tomato...nama ni aku letak sebagai nickname aku kat blog ni atas beberapa alasan.

1. Aku ni suka sangat makan spageti. Pernah sebulan tu, aku xmakan nasik langsung.spageti je. roomate aku tau la cerita ni.
Mesti korang tertanya-tanya kan, apa lak kaitan Sos Tomato ngan Spageti...
2. Secara tradisionalnya, orang akan makan spageti ngan kuah atau sos tomato...memang best...Aku jugak tak terkecuali. Aku paling suka makan spageti ngan sos tomato ni.
3. Tapi...aku suka la yang agak2 kontemporari sikit kan..aku suka sos tomato yang ada campur ngan garlic..bawang putih r tu...sedap sangat..tak caye..cubalah !!

4. Lebih mengancam lagi...aku letak pulak tuna...ish...dah meleleh dah air liur aku ni ha...ahaks.
5. And...lastly..untuk sape2 yang sukakan pedas...letak la cili sikit...lagi berapi...huh..makan rancangan masakan la plak aku rasa...hu3.
Hum...itula serba sedikit maca mana aku leh letak nama 'Sos Tomato' ni..
Kepada peminat2 blog ni..terus la melawat ye...insyAllah aku akan sentiasa update blog ni supaya jadik lebih baik dari sekarang...n terus maju...
Mulai Hari ni jugak...aku akan singkatkan nama ni..supaya lagi senang sebut okay...n d name is...
St
Untuk yang menyokong korang boleh klik ke adsense atau mana2 iklan yang aku letak...n untuk yang nak donate nanti aku bagi cara..tq guys...arsanya setakat ni je untuk kali ni...jumpa lagi..bye


Sos tomato / St

1 comment:

  1. Aku suka makan tomta, tomata sedap. klu mkn yg fresh nya lg sdap. Nyum2.. Tp aku tak reti mkan spageti. wawawawwaaaa.. Tlg ajar leh?

    ReplyDelete

Komen la kalau berani..komen !