NAK SIGN...GUEST BOOK

Monday, February 28, 2011

Jom BOIKOT Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmod..

Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmod, satu nama besar dalam negara kita yang menjulung tinggi agama islam sebagai agama rasmi negara kita. Ustazah ini juga sekarang telah menerima satu lagi pengiktirafan dengan menerima gelaran Dr....so sekarang, kita kene panggil Dr. Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmod.

Tetapi, Jom boikot Ustazah Siti Nor Bahyah Mahmod. Kecam Ustazah Siti Nor Bahyah. Ustazah Siti Nor Bahyah membawa Racism dalam masyarakat.

Opss..jangan melatah dulu. Sebelum tu..Kita dengar dulu apa yang beliau kata.
Okay..semua dah dengar?? semua dah paham?? kalao xpaham lagi, sila replay ok.

Isunya disini, dimana yang dikatakan Ustazah menghina agama kristina..Dimana??? (aissssshh geram nih)
Ustazah, merupakan seorang yang terpelajar. Islam, fine.. terang lagi jelas sambutan Hari Valentine ataua hari kekasih kononnya ni memang xbagus malah HARAM bagi umat islam.

Kristian, tolong dengar betol2 penjelas ustazah. yang ustazah nyatakan adalah MASYARAKAT KRISTIAN.. bukannya agama kristian. Cukup jelas boleh dikatakan kesemua agama menganjurkan ke arah kebaikan. cuma manusia yang sering memanipulasi agama mereka supaya memenuhi tuntutan hidup mereka kononnya.

Mungkin sudah menjadi budaya orang-orang kristian, sekali lagi saya sebut ORANG-ORANG KRISTIAN..bukan agama kristian ye. mereka ni memang dikenali dengan cara hidup bebas, pornografi n macam2 la..tak tersebut disini.

Malah, ada jugak orang2 politik yang kononnya bijak lagi maha pandai yang turut mengecam ustazah.. AKU PUN TAK PAHAMMMMM LA (Bak kata Leman Rajalawak). Mereka sepatutnya mengkaji sebelum mengeluarkan kenyataan membuta tuli atau memBABI buta yang akhirnya menunjukkan kebodohan mereka sendiri.

Apa-apakun buat Ustazah, teruskan perjuangan.. Goooooooo !!!St

6 comments:

  1. kita umat islam dah terlalu berlembut dengan masyarakat beragama lain di Malaysia ni atas alasan menjaga keharmonian dan ketenteraman Malaysia tapi aman ke selagi hati masih menyimpan dendam kerana orang yang beragama lain seringkali menghina islam?malah kadangkala mendapat sokongan dari orang oslam sendiri?

    ReplyDelete
  2. orang islam kena pk la betul2... baik buruk n kesan setiap perbuatan yg mengikut cara barat.. tambah2 menyokong dorang.. kita yg banyak ikut dorang..so dorang suka lah... lagi 1 terlalu memberi muka...sampai kita sendiri yang tertindas..tp xsedar jugak...

    ReplyDelete
  3. Faaz Awanz - setuju dengan Faaz, sering disebut2 tolenrasi agama, toleransi antara agama la, persefahaman antara agama la...macam2 lagi la, tapi last2..kita je yang bertoleransi. depa?? tapi walau mcm manapun, bukan semua mcm tu. agama tidak salah, penganut agama yang silap..

    ReplyDelete
  4. aishiteru - Jangan jadi seperti Burung Kakak tua. Bercakap konon pandai, tapi semuanya tiru orang. xbleh pikir.. Kita umat islam harinya perlu ade pendirian dan identiti kita sendiri. Umat Islam hari ini, Unggul atau Tunggul??

    ReplyDelete
  5. tau xpe.. xtau la apa nak jadi.. kita yg masih dilaluannya harap tidak mengagungkan yg lain melebihi Dia yang Esa...

    ReplyDelete
  6. This website is display the picture presentation is very nice that to way of presentation is very great.


    Song pk free download


    Songs pk free download


    MyBook

    ReplyDelete

Komen la kalau berani..komen !