NAK SIGN...GUEST BOOK

Saturday, November 29, 2008

Langkawi Oh Panorama


St sekarang di Langkawi lagi setelah beberapa aritu balik Penang sekejap. Semuanya demi tugas, inilah hari2 terakhir St ber-praktikal dengan BTN. ahaks... moga lepas ni cepat2 dapat keje. Amin. Hotel Panorama, sini la pulak kursus kali ni dibuat. Banyak tol kenangan St di Langkawi, teringan kenangan ngan Bawang Merah, Itik n d Gang bila kat sini. Paling menyentuh bila tengok Hotel Bella Vista, uhu... cintaku tertinggal di Langkawi. itulah hidup. Kursus kali ni St bersemangat untuk bertugas dengan terbaik, macam jugak 1st kursus kat Kaki Bukit Perlis dulu. Kursus kali ni St rasa banyak dah aspek yang St dah boleh kuasai. St lebih berani suarakan pendapat St sendiri tanpa segan silu. Alhamdulillah diguna pakai. eheeeee..best. Duduk d Panorama ni St suka swimming pool dia, pagi petang St n gang Btn terjun junam.ahaks..Hope lepas ni St akan dapat keje n hidup bahagia. Amin Ya Allah..St

5 comments:

  1. akum sahabat....
    haaa... aku dah letak dah URL ko kat blog aku.... So, kira satle dah la....
    Tapi.... posing gambar ni yang buat aku tertanya....
    mcm biasa aku tegok la....

    ReplyDelete
  2. ahaks...memang ide pose ni aku tiru ko pun.memang dah agak ko akan komen..uhuhu

    ReplyDelete
  3. skandal lam kolam eks
    poto tol

    pipit...

    ReplyDelete

Komen la kalau berani..komen !